מסרו לעמ"ך  - בפורטל חדר מורים
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:

 שלח

  על הספרים                  

דף הבית >> על הספרים

הספרים 'מסרוו'לעמ"ך' -
ספר אדם ויקום


הספרים 'מסרו' ו'לעמ"ך' מושתתים על מ"ב קלפי 'סוד וידע' של האמנית דבורה וייס  והם משקפים את הבריאה כולה, את האדם על סה"כ חלקיו, הקונפליקטים, השבירה והבניה, חרבה ובחירה, צמצום ובריאה -  הכל בזמן אחד שכלולות בו כל ההוויות.

בספרים 'מסרו' ו'לעמ"ך' - מודל פסיכולוגי בעל מ"ב תחנות מסע בשבעה שלבים בחייו של כל אדם, וזאת על פי מ"ב מסעות שעברו בני ישראל ממצרים לנחלה- מעבדות לחרות. המסעות הם ביטוי למ"ב תהליכי נפש ומייצגים את סה"כ מצבי הקיום בחיי אדם.

סיפור 'מסרו' 'לעמ"ך' הוא אלבום מ"ב מראות-תמונות מצב('קלפי סוד וידע') מהשורש היהודי כאשר כל תמונה מהווה בחירה ליצירת חיים, ונושאת נרטיב מאמש למציאת פתרונות יהודיים יעודיים פרקטיים לחיי היומיום, והרלונטיים לרוח התקופה.

הספרים 'מסרו' ו'לעמ"ך' משלבים פסיכולוגיה עממית יהודית(פסיכו גנטיקה יהודית ייעודית), המושתתת על אמנות חיים שימושית ומסמלת מעבר ממקום למקום ביחס להתפתחות הנפש.

הספרים 'מסרו' ו'לעמ"ך' מאמנים להעתקת חזון בריאת עולם ובריאת ישראל אל תוך עולמו של האדם, באמצעות ראיית על(לווינית) וחשיבה פסיכו גנטית,  המאפשרת איכות חיים אישית וקולקטיבית.

הספרים 'מסרו' ו'לעמ"ך' מהווים פרוזדור אל ארון הספרים היהודי, אל הפרד"ס וספריית הידע של תולדות אדם ויקום, ומנקודות מבט מגוונות מתאפשרת חווית ההתנסות בתהליכי מודעות בתחנות השונות של החיים בכל הזמנים.

המפגש והחשיפה עם ספרי 'מסרו' ו'לעמ"ך' הנוגעים בהוויה עברית יהודית ושפת קודש, יוצרים פעילות מנטאלית רוחנית ורגשית. הפועל היוצא של חוויות אלו הוא אירוע נפשי המפתח רצון לחוויות תרבות מעשירות. איכות היחיד משתנה ובעקבותיה הסביבה לה הוא משתייך.
 





 
הספרים ניתנים לרכישה ב'סטימצקי' /ב'קונטנטו דה סמריק/ב'צומת ספרים' /בחנויות הספרים המובחרות ואצל המחברות
http://bookpublish.co.il/shop/products-page/autobiography/%D7%9E%D7%A1%D7%A8%D7%95
/
 
 
 
 
http://bookpublish.co.il/shop/products-page/autobiography/%D7%9E%D7%A1%D7%A8%D7%95-duplicate/



 
לייבסיטי - בניית אתרים